Företagets historia

DCIM100MEDIADJI_0578.JPGHemResurs har sitt säte i Motala men jobbar över hela västra Östergötland. Vi startade verksamheten 2008 när införandet av hushållsnära tjänster blev skattemässigt avdragsgillt. Vi har sedan starten växt kraftigt och utvecklat en vinnande modell.

Vårt mål är att etablerar företaget som en betydande aktör på marknaden och vi siktar på att bli den främsta leverantören av hemservice i Östergötland. Vi har idag c:a 15 stycken anställda och växer ständigt. Vi har kollektivavtal för våra anställda och vi vill höja anseendet på de som jobbar hos oss. Vi har låtit vår personal gå igenom utbildningen professionell hemservice.

Låt oss ta hand om ditt hem så underlättar vi din vardag!

Vår vision

Vår vision är att kunna underlätta din vardag genom att utföra tjänster i och kring ditt hem och därigenom avlasta dig.

Vi har som målsättning att kunna erbjuda ett flertal tjänster så det räcker med en serviceutförare i ditt hem.

Vi skall vara och ämnar vara en betydande faktor på marknaden som totalt sätt levererar den bästa tjänsten för just ditt hem.

Vårt arbetssätt

Totalt kundfokus – hos oss är det du som bestämmer!

Vi jobbar helt efter kundens behov och önskemål, varje hem är unikt och du ska få det som du vill ha det. Teckna vårt abonnemang och släng bort all städstress. Skaffa dig en mer kvalitativ tillvaro genom att låta oss underlätta din vardag.

 
 

Vår organisation

Det är vi som underlättar din vardag!

tomas

VD / grundare

Tomas Lindén

Tomas är stolt VD och ägare till detta bolag, med sig har han många härliga medarbetare som är stommen i detta framgångsrika bolag vi ser idag.

Vi har jobbat stenhårt genom åren med att förfina vårt koncept, jag anser idag att vi kan erbjuda den bästa tjänsten på marknaden för hemservice. Det finns idag gått om konkurrens men det vi kan erbjuda är det ingen annan som kan, detta gör oss unika.

Vi kommer fortsätta vår strävan att vara bäst och erbjuda vår kunder en högkvalitativ tjänst och enormt hög service.

margot2

Kundtjänst / administration

Margot Lindén

Margot sköter vår kundtjänst och vår administration. Hon servar såväl kunder som personal. Hon har varit med oss i många år och är vår spindel i nätet, hon svara på alla tänkbara frågor och servar dig bästa sätt.

Våra anställda

Vår personalstyrka

personalstyrka600x300

Vår otroligt duktiga personal brinner för att hjälpa dig i vardagen. De besitter goda kunskaper i hur man tar hand om ditt hem. I deras ansvar är ditt hem i trygga händer och du kommer känna hur vi verkligen underlättar din vardag.

Våra hemservicespecialister

anna_liten

Anna Svensson

eevaliisa_liten

Eeva-Liisa Koupakangas

annette_liten

Annette Wärn

lena_liten

Lena Pettersson

Unknown-6

Ingrid Strelin

borje_liten

Börje Lindén

daniela_liten

Daniel Berft

liselott_liten

Liselott Ekström Hansson

Vår extrapersonal

Unknown-6

Jaan Jänkälä

Unknown-6

Sabina Flysjö

Unknown-6

Klara Ahlf

 

Skicka gärna ett meddelande till oss med prisförfrågan eller andra funderingar!

Ring oss!

Har du frågor har vi bemannad kundtjänst. Där svarar Margot på alla frågor du kan tänkas ha om oss eller våra tjänster.

Tveka inte att höra av dig!

0141 - 47 31 00

Öppettider i växeln

Måndag - fredag

07.30 - 11.30